מהם המספרים שעלו הכי הרבה בהגרלות הלוטו?

    דוד לזר 5 Comment on מהם המספרים שעלו הכי הרבה בהגרלות הלוטו?
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ישראל גדלה בשנה ויחד איתה צמחו גם מיליונרים חדשים. בתשע"ד נוספו בזכות הלוטו 49 מיליונרים חדשים, מתוכם 24 זוכים בפרס הראשון בלוטו, ו – 25 מיליונרים שזכו בפרס השני בסכום של מעל למיליון ₪.

    המספרים החמים: מספר 35 (27 פעמים), מספר 3 (26 פעמים), מספר 28 (23 פעמים) מספר 29 (23 פעמים), מספר 33 ( 23 פעמים), מספר 26 ( 22 פעמים), ואם ניחשתם 2 או 6 כמספר החזק, צדקתם 19 פעמים.

    מנתוני מפעל הפיס שמתפרסמים ערב ראש השנה תשע"ה, עולה כי מראש השנה תשע"ד ועד היום נוספו בזכות הלוטו 49 מיליונרים למדינה, שזכו בסכום כולל של 408,000,000 ₪. ארבע מאות ושמונה מיליון ₪ וסה"כ חולקו בלוטו פרסים בשווי של כ- 832 מיליון ₪.

    עוד 12 מנויי פיס זכו בפרס של מיליון וחצי שקלים, כל אחד במסגרת תכנית המינויים של מפעל הפיס. סה"כ נולדו השנה 61 מיליונרים חדשים במפעל הפיס.

    הפרס הגדול ביותר שחולק לזוכה בשנת תשע"ד היה בסכום של 50 מיליון ₪, הפרס ניתן לזוג מצפון הארץ, הורים ל-5 ילדים, שזכו בהגרלת הלוטו שהתקיימה בג' תמוז. הזוכה סיפר כי רק בשעות הצהריים של יום למחרת ההגרלה הוא גילה שזכה, ומיד נסע יחד עם אשתו לבית מפעל הפיס.

    ממפעל הפיס נמסר "אנחנו שמחים לצרף מיליונרים חדשים אל משפחת הפיס, בכל פעם שאנו מתוודעים לסיפור של הזוכה בפרס אנחנו מתמלאים גאווה לקחת חלק באושר הפרטי של כל אחד ואחת מהם. בהזדמנות זו אנחנו רוצים לאחל שנה טובה ושנת מזל והצלחה לכל עם ישראל" .



    5 תגובות

    מיין תגובות
    1. 5

      אבקש להוסיף יותר הגרלות בטופס 777
      כמו שיש בטפסים של לוטו ל10 משחקים
      תודה ישראל

      1. כן רעיון טוב להוסיף ליותר הגרלות גם ב777 תודה

    2. 4

      בבדיקה בן הלוטו. לטוטו נוצר מצב שבטוטו יש לפעמיים הרבה זוכים. ופעם זוכה אחד או 2 או יותר ובכך משקף את האמנותו. מה של קורה בלוטו. וגם יש לסים לב שלפני חגים אין זוכים עד לפני החג שהסכום גודל וגורם להרבה אנשים לשלוח. ולכן גם השבוע לא יהיו זוכים בפרס הראשון עד פורים

    3. 3

      איך זה שהמספר 14 לא עלה כמעט חצי שנה ? והמספר 34 עלה עשרות פעמים… זהו ניסיון לרמות את קהל המהמרים תכונה גלותית שנועדה לגרום למפעל הפייס להרויח יהודונים גנבים הביאו על עמנו אסונות תאוות הבצע היהודית שלא יודעת גבול